Tisdag

Tudels!
Kom just hem från donken. Var där och mötte min syster som jobbar där. Vi käkade lite mat sen åkte vi hem.
I morse missade jag min buss på grund av min söliga lillebror, och därför missade jag nationella provet i matte. Sjukt irreterande för nu kommer jag säkert få göra det på omprovstid, och jag ville verkligen få det överstökat. men men. I morgon har jag gramatik prov i franska, och det har jag pluggat till, ska läsa på lite mer innan jag går och lägger mig. Natta ringde mig runt kl 19 i dag och frågade om jag ville powerwalka runt mörtsjön med henne. Vi gick faktist två varv (5km) mycket för att vara mig faktist =P
Men nu ska jag läsa på lite fransk gramatik. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0