Stress

Hallå där. Nu har jag inte skrivit på ett bra tag men det beror på att jag helt enkelt inte haft tid. I lördags hade jag först gympa uppvisning med mina små tjejer, efter det åkte jag till grönan med dans gruppen och dansade på sommarkrysset. Och i söndags hade vi dans uppvisning hela dagen. Och nu i veckan har jag pluggat som en galning. Vi har nämligen 4 prov och en inlämningsuppgift den här veckan. Palla! Men på söndag åker vi på klassresa till Prag. Ska bli skit kul faktiskt. Det behövs verkligen nu när man är så skoltrött. Något mer som är skönt är att vi är lediga i morgon för att vi ska ha dagsverke, vilket innebär att man ska vara hemma och tjäna i hop pengar som skolan sen skänker till barnen i Riga. Jag kanske ska ställe mig tillsammans med några i min klass och sjunga i hop en slant. Annars får jag väl tvätta pappas bil eller något liknande.

Kul att gossip girl började i dag också =) Nu ska jag göra mig i ordning, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0