Skooooooor

Nu har jag hittat min drömskor också. I precis min storlek (trots mina minifötter) Men jag har inga pengar och nu måste jag försöka smöra mig till dom. Dom satt verkligen hur bra som helst (vilket aldrig händer) och var ursköna. Dom skulle vara perfekta till balklänningen som jag ska ha dessutom. Inte kunde jag lägga undan dom heller eftersom det var SISTA paret =(
Åh om jag hade pengar nanananananana nananananananaaaaa!
Imorgon ska jag köpa mig en trisslott och hoppas på tur.

Ge mig dem!
image91

Den här fina skon hittade jag också på Biancos hemsida, ursöta till en vit klänning i sommar

image92

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur ser din balklänning ut och kommer de svarta skorna också från bianco?
gillar din blogg :)

2008-05-15 @ 18:13:51
Postat av: Svar till Sara

Just nu står det mellan en kort svart och en halvkort ljusrosa.
Ja dem finns på Bianco. :)
Vad kul! :D

2008-05-15 @ 19:22:52
URL: http://jamilaamar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0