Sigtuna

Tjofaderittan!
Idag har jag varit i Sigtuna med min mor,syster och bror. Vi satte oss inne på "tant brun" som är ett jätte mysigt café. Vi brukade alltid gå dit när vi var små, och så i dag när vi kom dit så kändes det som att allting hade krymt, men antagligen är det jag som har vuxit. Vi åt lunch och fikade sen gick vi runt och kollade lite i affärerna.
Snart ska vi äta middag också, pappas lins-soppa som är min favorit rätt =) Får se om jag orkar gå ut i kväll.
Igår kväll var jag och Annika inne i stan och fikade och sen gick vi på bio Fools gold den var skit bra, lite seg i början med efter ett tag blev den jätte bra och rolig. De som spelade huvudpersonerna var Mtthew
Mc conaughey
och Kate hudson. De spelar skit bra båda två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0