Prag snart

Heeej!
Jag vet att jag inte har skrivit på länge men snart ska det bli ändring på det.
Ikväll har jag iallafall först varit på tjejmiddag hos Elin där vi fick en massa god mat. Efter vi hade ätit och kollat på melodifestivalen så gick vi hem till en kille som fylde arton, där satt vi mest och sjöng singstar och åt ännu mer. Trevlig har kvällen varit i allafall.
Imorgon beger i oss av till Prag med hela klassen. S nu ska ja sova lite för att sen gå upp i hyfsat tid i morgon. Har inte packat något än och vi ska va på centralen kl 15 i morgon.
Kanske hinner skriva ett litet inlägg innan jag åker. Annars får ni alla ha det så bra här i Sveriga. Puss på er!



Vackra staden Prag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0