Ledig

Här sitter jag och försöker komma på hur jag ska tjäna ihop de pengar som vi ska ge till barnen i Riga. De ska vara inlämnade i morgon... Bättre sent än aldrig.
På tal om tjäna pengar så har min pappa precis fixat ett sommarjobb till mig och mina tjejkompisar. Vi kommer jobba som servitricer på någon golfresturan utanför slottet. Så nu är halva Juni månad uppbokad. Ska bli jätte kul faktiskt!

Nu är min mamma i Chicago på stopp. Jag har bett henne kolla in på forever21 och köpa lite saker som jag vill ha. Sen sa jag att hon skulle kolla på bikinis från victoria´s secret också men det tror jag inte hon kommer göra. Får se i morgon när hon kommer hem.
Nu ska jag laga lunch åt mig sen ska jag plugga lite. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0