Den andra drömklänningen

God regnig dag
Jag kom precis hem. Våran klass har haft konsert i st klara kyrkan i morse, och snart ska jag åka tillbaks för att ha en till konsert lite senare.
Min syster och jag har hittat en gudomlig klänning från H&M som vi har velat ha lika länge som den andra jag har berättat om som tydligen var ett linne. Igår kom i allafall den underbara klänningen ut i butikerna men såldes ut på tio minuter. Så i dag åkte min syster in till Gallerian innan affären hade öppnat för att kunna få tag i klänningen. Det var tydligen inte bara hon som köade för den, utan det var massa andra tjejer som stod och väntade på samma klänning. Men lycklig som hon är så fick hon tag på den ena och köpte den. Och det som är bra är att vi delar på alla våra kläder =) Hihi
Nu ska jag äta. Puss

Så här ser den ut

image90


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0