Dansa

Tjohej. Kom just hem från dansen. Vi har varit i kist och övade till sommarkrysset som vi ska vara med på den 17 maj. Våran dansgrupp ska dansa och få i gång publiken när Frida (som var med i mellodifestivalen) sjunger "upp och hoppa". Skit kul ska det bli! Men lite läskigt eftersom det kommer sändas direkt på TV4 =P Och eftersom att det är på grönalund så får vi gratis åkband, så det blir ju kul =) Imorgon ska vi till kista igen och öva och direkt efter det ska jag på coctailmiddag så det kommer bli lite stressigt. Och inte har jag hunnit att köpa någon present heller. Men det löser sig nog.
Nu ska jag stoppa i mig lite käk sen blir det promenix. Ha en härlig kväll! =)

Kommentarer
Postat av: Hej

När visas programmet (sommarkrysset).
Ha en toppen dag/kväll!

2008-05-08 @ 20:51:00
Postat av: svar till hej

Lördag 17 maj kl 20.00 på kanal 4 :)

2008-05-08 @ 22:28:06
URL: http://jamilaamar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0