Ben & Jerrys

God kväll. Trodde aldrig att jag skulle hinna med allt pluggande i dag. Började inte plugga förens klockan var 22. Men nu är jag äntligen klar. När jag kom hem från skolan satte jag mig och åt Ben & Jerrys, det var länge sen sist, hade nästan glömt hur gott det är. Men dum som jag är och vill pröva en ny smak så var den inte alls lika god som alla andra smaker. Men det funkade. Till middag blev det donken och efter det åkte jag ner till rösjön med Annika och Therese. Och nu är jag väldigt trött så nu ska jag hoppa i säng. Godnatt min skatt, sov gott i natt!

Mellanmål =)
image82

Kommentarer
Postat av: Diana

Är den glassen god? Hört så mycket om den fast vet inte om jag vågar smaka:P

2008-05-21 @ 12:27:44
URL: http://bydiana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0