Home

Nu är jag hemma från Prag! Vi kom hem i lördags men jag har varit så otroligt trött att jag helt enkelt inte orkat skriva.
Vi har haft det super bra och hunnit med både det ena och andra. Vi har tex varit och kollat på operan Cosi fan tutte, åkt mysig båt, haft konserter, besökt ett koncentrationsläger, träffat en tjeckisk kör, varit ute på disco, shoppat och åkt två långa tågresor till och hem i från Prag. 
Och en dag när vi var inne i stan så kom en massa bilar med poliser omringade och ut ur ena bilen kom Carl bildt ut. Så vi sjöng för både honom och Frankrikes utrikesminister.
På onsdag ska vi ha vårkonsert och det kommer bli våran sista konsert därför har vi som alla andra musikklass nior gjort ett spex för våran musiklärare. Så just nu håller vi på att lägga ihop allting.
Men nu ska jag och Annika ner till rösjön och mysa lite.
Puss på er!

image94
Operan
image95
Båtmiddag
image97
koncentrationslägret Theresienstadt
image101
Tjejor
image98
Utsikt över Prag
image99
Sista och roligaste kvällen
image100
Hela klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0