Hejdå älskade "klänning"

Gud va trött jag är! Jag och min syster var inne i stan tills alla affärer stängde. Fick sjukt ont i fötterna! Men vi hittade lite fina grejer som vi köpte. Present till mamma, två t-shirts och lite fina hårgrejer. Jag hittade även min klänning som jag drömt om i flera veckor nu. Har lagt upp en bild på den förut. Från H&M är den iallafall. Jag hittade den på någon sida på internet och där stod de att den skulle komma in till sommaren. Och så när vi går in i butiken i dag så hänger den där. Men när jag provar den i alla storlekar som finns så visar det sig att det sig att det var ett linne som var för kort som klänning. Och där var den drömklänning borta. Började nästan gråta haha. Så i stället tröstade jag mig med två t-rhirts som jag lägger upp bilder på i veckan någon gång.
Men nu ska jag sova. Godnatt på er

Här är drömklänningen :(


Kommentarer
Postat av: Sara

Trodde också att det va en klänning :(

2008-05-02 @ 11:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0